ditinggalkan.. :(





Bismillah..hirahmanirohimm...:)
hello to stalker and haters :p
amacam oke tak harini? sehat.hope sehat okeh...amin.
waaaa..harini aku stay dgn adek aku jer kat rumah.masak sendiri larh kalau nak makan.ayah umi abang dan adek last aku pi kl.sbb abg aq ada interview apa tah.malas nak amek taw.hehehe.aku taknak ikut.pasai nak exam dah.kalau aq follow.mmg spoil la jadual study aku.dah la esok ada merentas desa bagai.petang tuisyen.malam sah2 la aku pi buat kilang taik mata kan? hehehe.....
selasa dah nak exam.ermmm..mmg tak cukup masa sungguh.hai? ni dok blogging ni cukup pulak erk?
HAHa.kantoii :D.hat blogging ni.curi2 mase jew.taksalah kan? hoho....nadya.nadya.ape nak jadyngn mu ni...:)okeyh....lupakan pasal aku okayh.
kita sembang pasai merentas esok nuh.amacam.aku rasa.bukan sekolah aku je.ada.banyak lagy kan? so korang buat elok-2 nah.lari lah macam kura-2 sikit.alhamdulillah...kalaw menang aku kasi hadiah k..nak tak? kalaw nak buat macam tu k.kalau taknak.lari laju-2 k.hahaha.ape da....aku? bab-2 lari ni malas ni.satgi taw dah.mesti kena tinggai nya.hahaha.:DDDD so awal-2 kena prepare dah...sebab tu cakap siap-2 ni.erm..apa nak taip ni.otak pon da mula takmaw berfungsi da.macam na nak exam ni.haishh....apa-2 pon.aku doakan kepada sesiapa yang nak merentas kampung esok.gud luck k..
sekian wasalam.:O

Bonjour and Hola!




" Assalamualaikum Dan Hai :D okayh.thanks to all visiter yang sudi- sudi visit belog buruk ni yer.nama i Nadya.just call Nad pon okayh dah.i'm 15 years old.kalaw sudi follow larh. ^_^"


gossip-2 manje :D


Calendar




ℬest Song