wink-wink.Hanya tuhan yg tahu...eceyhhh..:pp


hai.lamanya tak update entry baru noh.HAHAHA.malas aku nak taip nie.dah byk sgt cita dalam pala otak nie.tapi jadi taek je lah.hehe.sssss....so arini aku nak kongsi sdikit sbyk pasai peristiwa yg aku alami kemarin :D
kemarin.hah.aku ada Latihah Bola Jaring.yoy..kelmarin jugak lah.pemilihan diadakan utuk amek wakil2 nak lawan dekat yan nanty.betoi k x? whatever larh...sebelom tu.aku nak cakap sikit."I'm Not really good" aku tak pandai maen bola jaring lah.tapi aku ada la mai latihan dua tiga minggu lepas.so aku ada la study skit sebayk pasai GK.ha.ah.aku jady Gk la.Maklum lah.mentang2 tinggi skit.hehehe.nak jadi hat len.tak reti.So GK je la,yg layak pon.

cita pasai pemilihan.herm..Alhamdulillah.aku terpilih.taksangka aku.bukan terror sgt pon.tapi terpilih.takpalah.rezeki Tuhan.mana kita jangka kan.so aku rasa.aku nak men betoi2,supaya nanty ada perlawanan sekolah kami boleyh menang.Insyaallah.and aku rasa larh.tapi orang len yg tengok aku men tak taw la pulak.aku rasa lah.kemarin aku men better than last week larh.maybbeee...tapi aku rasa je lah.HAHAHA.takpa biarkan.so itu je lah.yang aku nak kongsi pon.tak best cita aku? tapi kalaw sudi baca la.;)sekian wasalam.baibai.<3

Bonjour and Hola!




" Assalamualaikum Dan Hai :D okayh.thanks to all visiter yang sudi- sudi visit belog buruk ni yer.nama i Nadya.just call Nad pon okayh dah.i'm 15 years old.kalaw sudi follow larh. ^_^"


gossip-2 manje :D


Calendar




ℬest Song