nak nangeh :(((

hai! hai ! hai. hehhhehe.( buat gila sat ) okayh
rindu sama korang nieh.hehe.okayh.harini habis mata aku lebam + bengkak + merah.(macam pontianak pon ada da!) shit :(.hahaha.
lebam kena tumbuk? err :-.tak larh.lebam sebab nanges nih.
oh.malunya.hihi...nak taw x pasai pa aku nanges.
hai~panjang cerita dia.takpa.pendekkan yerr ;) oke.cita nye cmni . tadi mak aku suruh pi bersiang ikan nuh.so? aku pi la bersiang .then ayh aku dok kat luar.dokk tengok arnab.herm......
before tuh.aku nak explain dulu yer.now arnab aku ada 6 taw.(plus terbaru tady)hahaha.
banyak kew? eleyh.sikit je tuh.kaw punya lagy banyak kan?
ok.sambung.ayh aq dok kat luar.dia pi lepas anak yg kecil kecil (dua ekor) kecik gi tuh.aku taknak lepas!!! sebab nanty kotoq.haishhhh.....
yang 3 ekoq aku dah lepas.takpadah....dan lepas aku taw ayh aq lepas yg kecik2.aq srh bawak masuk balek dlm sgkr.ayah aq tak nak.so tak pa da. x maw lawan ckp ayh aq.so aq snyp lar,....
ok.selepas aq selesai siap kerja.tiba2 adek aq tnjuk bulu kat aku.dan aku tgk bulu tu,bulu arnab kesayangan aku.nama dia vico taw!adek aku kata arnab yg besaq (benny) pi gigit yg vico tu.then.terkejut berok larh. aku nanges lar..teruk aku nangeh! adek aku tgk pon tak kata pa dah.huish..then mak nd ayh aku tba2 nak pi beli lagy sekoq.time tuh.aku tak ckp apa dah.! merajuk!!! mak aq bukak pntu bilik aku.suruh aku tgk2 kan air,takut menidih.suruh aku tutop nanty.aku kalih badan tak maw tgk muka mak aku.sebab masa tu aq tgh nanges teruk gila kowt.hahahhaa.sumpah!!! tak mcm nadya dah masa .tuh.!huh! lepas2 mak aku keluaq.aku pi la cari si vico aku.sebelom keluaq.baca bismillah byk2 .bkn apa.takut nak tengk dia.sebab masa adek aku tnjuk bulu yg tercabut tuh.banyak kot.then.aku amek vico aku.aku belek2 .tgk2 ekor dia mcm x dak.haish.apa lagy.nanges larh aku.dah tak kira apa dah.org dgr ke tak.sebab sedih sgt masa tuh.dah la si vico ni arnab yg tercomel.hukhukhuk.
apa lah naseb.
..(dah dekat sejam aku nanges smbil peluk si vico ni ) then beberapa jam yg lalu.ayh aq balek.lepas tuh.adek aku tnjuk arnab yg baru beli tuh.aku tak tengok lagsung.masa tu.yang aku tengok vico.huish...then dah lama hati aku mula tenang.aku baru lepas vico dlm sngkar balek.dan aku tengk arnab yg baru ayh aku beli tuh.!!! wow..sumpah comeyhhhhhhhhhh..gila.mcm arnab luaq negeri pon ada.mata dia mcm pakai celak.bulu dia.tok sah dok kata.cun....tapi vico tetap di hati...vico ni wrna koko terang.ok takpe..nanty ada masa aku post gmbr diorang ok.;))))
dan.kita smbg balek story.lepas2 aku dah tenang baru aku pi ckp ngn mak aku,

aku buat2 tya: umi.arnab tu berapa.???

mak aku jawab: awt? nak taw. seratus!(sambil snyum2)

aku: bohong ngat aih.bsaq tu seratus x caya2.herm(taw la dok senyum kat aku tu maksd pa.maklumlah aku kan buat mogok tadi.sebab arnab nanges macam ada org mati ja) hehehehe
malu la jugak...:p

mak:erm tak caya sudah.

lepas tuh.aku pon masuk bilik.bukak buku buat keja sekolah.so abis lah cita pasai hariini..sebanarnya.arnab tuh RM35 kowt.murah je.baru anak.kalaw mak kot la...
okayh.memang tak best cita aku nih.sebab ni cerita benar.bukan tipu taw!kalaw suka.alhamdulillah :D
sekian.wassalam.

Bonjour and Hola!




" Assalamualaikum Dan Hai :D okayh.thanks to all visiter yang sudi- sudi visit belog buruk ni yer.nama i Nadya.just call Nad pon okayh dah.i'm 15 years old.kalaw sudi follow larh. ^_^"


gossip-2 manje :D


Calendar




ℬest Song