i miss u :D






atotototototo.....fuh.fuh.haiiisssshummm! alah.manyak nya habuk kat sini.kesian kat blog ni kan? dah lama tak update.hehehe.maklum larh aku tahun ni dah buzy larh.nak exam pulak tu.lagiiilarh.harini pon kejap je online..hehehe :DDD (rindu kat kawan2 blogger) :) korang rindu aku tak??? :P.oke.harini aku tak tau nak cakap ape.tapi oke lah.nak paksa cakap jugak sebab rindu sgt katblog.ni pon.bukak2 pc terus bukak blog.tak kacau fb dulu.hehe.rinnduuu sesangat dah nie ;) ... first sekali bukak blog,tgk inbox.hah.byk nye pesanan kawan2.rakan pon semakin bertambah.oke.kat sini saya NUR NADIAH HAFIZAH nak ucap banyak2 terima kasih k.kerna korang sudi follow nd lawat blog buruk ni.hihihi..
korang tinggal msj dalam inbox nnty aku visit korang back k :) sure punyer lah.
ha.tahun ni.aku busy buzy bizi sgt.maklumlah.tahun ni PMR right? takut nya.apa aku nak dapat PMR ni.tuhan je yg taw.serius.ketaq kowt.hahaha.tahun ni.aku start skolah pagy? yayaya.best gila kowt.sebab aqku kan pengawas nd aku banyak sgt kenai senor2.wah!!! jahat betoi depa.suka kacaw kami yg junior2 ni.hehehe...oke.apa lagy aku nak citer eh? tak tau lar.tu je kot.hehehe
baibai.nadya nak fly dulu.awkawkawkawkawk semua tolong larh doakan kita dapat buat pmr ni taw.semoga tuhan murah kan rezeki korang k.aaaaminnn :D sekian wasalam.





Bonjour and Hola!




" Assalamualaikum Dan Hai :D okayh.thanks to all visiter yang sudi- sudi visit belog buruk ni yer.nama i Nadya.just call Nad pon okayh dah.i'm 15 years old.kalaw sudi follow larh. ^_^"


gossip-2 manje :D


Calendar




ℬest Song