PMR tahun depan!

hai hampa semua,alhamdulillah.jumpak lagy kita noh :DDD dah nak bukak sekolah dah kan? haish.cepat sungguh masa berjalan.tak tunggu aku langsung.hehehe...sebulan lebih nie cuti.rasa macam best pulak.haha.nak taw sebab pa? herm.maw tak ya.sebelum nie.form one.form two.aku nie.bengong tahap apa tak taw larh.tapy semenjak cuticuti ni.aku pi larh menimba ilmu kat abang aku sikit.haha maklum lah dia kan dah habis SPM.tunngu result je.resukt kuar bulan 3 kan?lepas nie.sapa lah nak ajaq aku buat math lagy.dah la math form 3 nie menyeksakan otak. ayah aku?erm.buzy sikit.lagypon aku kurang minat ayah aku ajar math sebab cara nd formular yang berbeza.taksukataksuka.kalaw dia ajaq sains tu best gilagila lah.sebabnya kalau aku baca sains aku tak faham satgi aku buat keja senang ja.senang tapy berkesan,yang kesian tu ayah aku lar.HAHA.aku buat cmnie.amek buku teks or rujukan.then suruh ayah aku jady cekgu sementara.haha.suruh dia terang kat aku satusatu.sebijiksebijik. :)so aku faham larlepas tuh.hehehe.senangkan??? :)) hahaha.lagypon kalw abg and ayh aq x dak rumah pon.aq nak study sendri jugak.kena beljaq betoibetoi lah mulai tahun ni.aku nak studystudystudy supaya PMR aku dapat elok larh.supaya form 4 .masuk asrama.amin,....insyaallah....hoping ! PMR the best .....;D

Bonjour and Hola!




" Assalamualaikum Dan Hai :D okayh.thanks to all visiter yang sudi- sudi visit belog buruk ni yer.nama i Nadya.just call Nad pon okayh dah.i'm 15 years old.kalaw sudi follow larh. ^_^"


gossip-2 manje :D


Calendar




ℬest Song