kisah aku !




kisah aku? haha..apa nieh? haha..apa lagy tajuk larh.hehe..erm..lama aku ta update citer lain kan? asyik sibuk tukar background je.cantek tak background nie?hihi.penat aku tukar sana tukar sini.huh! ta cantek tak pa.tak kesah pon.asal hati puas suda? betul tak? haha... okayh! sekarang ni da bape ari bulan da kan.tak lama lagi sekolah da nak start.kena lar start bangun awal.ooohh...malas gilagila. tahun depan aku da masuk form 3.ups! PMR ...serious! ketar. hope dapat buat lar.Aku promise PMR ni aku nak do the best larh! nak happy kan my beloved parent :D yey...azam tuu..azam tahun baru..kehkehkeh,...azam sat je.satgi azam ke mana. orang pi mana...takpa2..ni janji nie..hehehe.....sembang2..bosan pulak dok rumah lama2.huh.tapi dua tiga hari ni.kebosanan yang aku alami berkurangan.coz? haha..ayah aku beli arnab! gila sayang depa larh!
jangan jelez ye..haha..sapa nak jelez kan? takdak sapa pon saja nak perasan jap.hihi.....
lusa..rabu.aku kena tinggal kan depa ...sebab kena gy selangor.,abang aku ada interview.maklum larh dah habis spm ! org interview sana interview sini .huhuhu.macammacam kan...sedih tak tahan gilagila.kena tinggal kan.gambar korea tersayang.aceyhhh..ingat sedih kena tinggal rabbit.apa tak guna lar nadya ni kan? kan? hehehe....sembang pasal cuti...korang tak pegi jalanjalan erk? kalau pegy bawak aku sekali larh.haha...takmalubetul lar.:P hohohohoh...aku tak pi manamana pon.tak teringin langsung nak jalan2.asal erk? entah lar,,,....dok rumah tengok tv lagi best kan..hoooo...patutlah..elktrik tinggi....hihihi....okayh..tinggal sini oke...apaapapon..tak sabar nak gy sekolah lar...school i mis u :D..sekian.wasalam..tada....

Bonjour and Hola!




" Assalamualaikum Dan Hai :D okayh.thanks to all visiter yang sudi- sudi visit belog buruk ni yer.nama i Nadya.just call Nad pon okayh dah.i'm 15 years old.kalaw sudi follow larh. ^_^"


gossip-2 manje :D


Calendar




ℬest Song