hai.durian durian :) ^_^ :(



sekarang musim kemarau larh.best kan kalu tempat kita macam ni.jom berangan jap.hehehe :P
olla! haha.ting tong ting tong.sekolah dah nak bukak.wahehehe..selamat study balek k.:) oke.sembang pasal ku harini pulak.waduh.demam pulak.huuuuu..kesiankesian.haha.
sakit kepala macam nak pecahpecah ja.hai sob~sob.sedih.nya...sepapan panadol aku dah telan.ha.nah amek!
hahahaha.gilagila.harini demam aku baru nak baek.yeyeye.tapi tak jadi la pulak.hampeh toi.ha.sebab pa weyh?
wahahahah! maw tak baek.baru nak lega.pi telan durian pulak.erm.yumeeeeeeeeee...sedap kot.hehehe.
sampai satu badan panas .mak aku dah pesan makan sikit ja.satgi demam tak leyh pi sekolah lak.ni tak aku makan banyak.owwww.haha.takpa.aku nak pi jugak sekolah.kankankan? tak baek pontengponteng.hehehehe.....

lalalalala.nothing to say .kuingkuing.bye :)))))

Bonjour and Hola!




" Assalamualaikum Dan Hai :D okayh.thanks to all visiter yang sudi- sudi visit belog buruk ni yer.nama i Nadya.just call Nad pon okayh dah.i'm 15 years old.kalaw sudi follow larh. ^_^"


gossip-2 manje :D


Calendar




ℬest Song