malu nya ^^ :(






otototootottt....see again kita kan? macam ada jodoh ja.hehehe :PPPP
okeyh.berblogging di larut malam.kahkahkah.dah pukul 1:24 nie.aku belom tidoe eh?
hehe.syok pulak online fb chat ngn kawankawan maklum lah lepas open school ni.takboleh nak bukak komputer dah.tv pon tak.huuuuuu,....sob~sob :(( tak boleyh blah la :D
okeyh.malam ni.aku nak sembang sikit pasai kejadian pagy tadi aku alami.huarh!!!
sob sob~sedih lagy :(
okeyh~sini sini..gini cter dia.cewah mcm cekerama pulak kan?
pagy tadi,cek pi larh giant.masa tueh cek tgh cari selipar jamban sat.:p haha.waya aku nihlepas tuh.time cek tgh do choose mana yg sesuai.tibatiba ada lah seorang jejaka ni.bersama seorang adk nya.dok tgk cek pelik? cek pon buat dono ja.haha.lagypon cek pon dok masa nuh ngn adek gak.haha.awat hang igt hg sorang ja adek.aq pon ad taw 2 plk tueh! :P.sah aq gila dah ni then.tak pe lah.nak dijadikan drama hahaha..lepas tueh cek pi lah cari correction tape pulak.masa tgh cari correction tape.cek trnampak pulak mamat sengal tuu lagy.hilanglah niat murni dihati nak tambah nilai bayaran yang perlu dibayar oleh sibapa.hahahaha.jahat gila aku nihso cek pon jalan dengan sepantas nya.cewah.macam filem hindustan.tan.tan lak noh.kihkihkih.cek lari sbb nmpk mamat tu nak mai kat cek.cek takut so cek blah.nak dijadikan accident.haha.masa tgh jalan tuh.cek kaleh bellakng.contoh jalan x tgk depan.cek kaleh sbb nak panggei sii adek cek yang mengong nih sbb dia aku malu..huarh!! dan.dan.dan.bushh.gebong..tudia bunyi lgu tu ka.hahhaha dok kaleh blkg.tgk pi laggr sorang budak?eh budak ka.tah lar.mana taw.yang pasti nampak cam laki pon ada,macam pompuan pon ada.nak kata bdak x sgt.rasa mcm lingkungan tingkatan kot.maybe....lepas2 tu.cek terkejut la.yg si adek pulak.boleh gelak.jahanamam toi.sob sob~ :((( then terus cek kata sorry..sorry..pa gy? malu la.lari lah..huarh...sedih.ni pasai mamat sengal tu larh + adek mengong! nah amek ko.hehehehe....ngata aku nih.adek sendri gak.kihkihkih.....tak de la...time geram je tuh.padahai sayang lar.sape tak syg adek oiii :D..
oke.disini je coretan aku k..nanty post lgy.ksekian tatitu. ^^




Girly Quotes

Bonjour and Hola!




" Assalamualaikum Dan Hai :D okayh.thanks to all visiter yang sudi- sudi visit belog buruk ni yer.nama i Nadya.just call Nad pon okayh dah.i'm 15 years old.kalaw sudi follow larh. ^_^"


gossip-2 manje :D


Calendar




ℬest Song