blog aku tak leyh letak background ! korank tolong jap :(

uwaaaaaa.....tengok la blog aku nie..clean & clear jer...putih melepak..nak letak background.tapi tiba2 ja..x leyh..jady mcm transparent..wahai warga2 blogger..sapa2 yg ada trbaca post aku nie..tolong lar aq jap..adoyyh..blog ni pon satu nakai sgt.tu lar x dgr ckp sgt..kan dah x dak baju..hish~nyusah kan aq jer......
lalalala~hairan lar....maybe trsilap code apa2 kan? sebab before jady mcm nie,aku ada landskap dia sikit...tu lar....bila try letak background ..dia jady transparent~aku x terer sgt bab2 blog nie..kawankawan.tolong selesaikan jap....kesian kat blog nie..sampai bila lar x dak baju...hehehehe ... :P

Bonjour and Hola!




" Assalamualaikum Dan Hai :D okayh.thanks to all visiter yang sudi- sudi visit belog buruk ni yer.nama i Nadya.just call Nad pon okayh dah.i'm 15 years old.kalaw sudi follow larh. ^_^"


gossip-2 manje :D


Calendar




ℬest Song