alhamdulillah! dapat henset.hehe


hey.to stalker nd haters readers :P so? see me again,kan? hehe...now aq rajin sikit update blog sebab skolah dah nak bukak.herm.aq azam bila start skolah.aq dah takmaw pikiaq pasai facebook ka?blog ka? tak maw dah.yang aq nak pikiaq lepastu.PMR ja! dah la skrg ni pon.dah cukup ketaq dah nie.hai.aq taw aq tak boleh punya dapat 8A.tapi kalaw tak lapan pon.kalau dapat lima ke 6 pon jady lah.amin.mintakmintak tuhan tolong aq lah.insyaallahh :)))
oke.sembang pasai tajuk kat atas tuh.hah.ni yang the best nih.Haha.taklah.aq dapat henset besa ja.henset ni.henset nokia jenis slight :D aku sayang sangat henset tuh.sebab nya dah setahun lebih aku pakai.pada mulanya.abang aq kasi pinjam ja.sebab dia kan dok asrama.mana boleh pakai henset hebathebat.henset ni jugak lah hadiah dari ayah aq sebab abang aq dapat 8A PMR.Alhamdulilah :D pada setahn yang lalu, bila dia nak masuk asrama .aq try tanya dia .

aku: abang! boleh tak masa abang dok asrama nanty.nak pinjam henset jap.

abang : erm. (angguk2.mcm brung belatuk :P ) ha.guna larh.tapi nanty bila orang habeh sekolah.nak guna balek.

aku :lepaslepas tuh.bukan men syok lagy lah.then aku tanya lah.klaw rosak jangan marah taw.

abang : abang aq pulak.senyap ja.haha.tapi dia tak marah pon

aku : tersingih2 macam kerang busuk lah.hehehe.(syok)

tapi sekarang henset tuh abang aq dah kasi aq.yeyeyey! aq hepi sangat.aq bukan apa.aq suka sangat kat henst tuh.sebab.kamera dia .cantek.jelas gila kot.hehe .tu ja!
tapi aq kena jaga henset tu.elokelok.sebab tu kan.hadiah dari mak ayah.aq.dan mak ayah aq pon tak kesah henset tu abang kasi aq.hehe..terima kasih taw bang,... :DDD...

aq nak habaq mai sini.aq memangmemang memang happy sangat ada abang dan adek2.walaupon aq nak sangat ada kakak.tapi tak pa lah .mungkin ada sebab aq tak dikurniakan kakak.tuhan ja tahu.kita tak tahu kan?so.aku bersyukur gila ada abang.hehe.:D ...p/s
abang thanks banyakbanyak k. teima kasih jugak kat mak ayah aq yg sanggup bagy aq nd adek2 bela arnab..yupeeee ;)

Bonjour and Hola!




" Assalamualaikum Dan Hai :D okayh.thanks to all visiter yang sudi- sudi visit belog buruk ni yer.nama i Nadya.just call Nad pon okayh dah.i'm 15 years old.kalaw sudi follow larh. ^_^"


gossip-2 manje :D


Calendar




ℬest Song