Ya Allah!!!!! tadi ada org gila kejar aku!!!!!ahhhhhhh..takut! tuhan je tahu.....huh! hehehe..opps! sory k...salah..adat la plk..hihi..Haiiii...ASSALAMUALAKUM...korang ;)..da lama rasanya aku x post cter kat sini yea...hai...miss la plk..kat korang semua...huhu....kesian kat blogger ni dtgglkan lama da...hem..x pe..biarkan..pdn mke dia..hihihi...ek? berbalik pada cter asal ...huh!!!..hey..korang nak twu sapa org gila tue...oke..meh sini..meh..la...meh nk cter...org gila nie..mrupakan seekor monyet jantan yg x phm bahasa kowt! hehe.. gila+waya+mereng(molek-molek)..semu bg kat dia cukup la! ha...ha..ha...nk twu x..ap sal ..i ckp mcm tue..ya x ye nya mamat nie..tiba2 je bleh jadi gila byg kat aku nie..ekk.. ade ke patut dia ligan aku satu sekolah..hai..dia igt org suke2 je ke???..men2 tawaf satu sekolah nie..?? caya x..hehehe..hai..ilmu ape la aku pakai nie ea? aku sndri x twu..xkowt la lyn org mcm tue...hishh...x mo la!mintak2..x jadi husband aku la...klau x..aii...minx cerai skrg jgk tau! hekhekhek....heeeeeeee..geram sgt! sgt..sgt........aku bnci sgt..kat dia..so trmasuk dgn geng2 dia aq bnci tau..wekkkk... dah la x phm bahasa...gila plk tue...kesian la! ish..ish..ish...kita baca al-fatehah kat dia byk2 na...hehehe....okeyh la...sampi disini je la..esk2 kita sambung tau...bye2...

Bonjour and Hola!




" Assalamualaikum Dan Hai :D okayh.thanks to all visiter yang sudi- sudi visit belog buruk ni yer.nama i Nadya.just call Nad pon okayh dah.i'm 15 years old.kalaw sudi follow larh. ^_^"


gossip-2 manje :D


Calendar




ℬest Song