hishhhhh...geramnyew aq...geramnyewmm aq....hah!!!!oops..swy ek...x sdar lak..???hehe
                 
Assalamualaikum...korang semua p khabar jgn mrh ek psal tdi tuh hehehe..saya tgh geram nih..adoiiii..panas hati...sgt.!!!!nak dgr x ???jeng2..pada satu hari kat sekoalh..ada sowang bdax nih kat skoalh asyik usha saya jew...saya x la mrh sgt....hishhh yg saya mrh tuh dalam masa saya sdg khusyuk tba2  dia tgkp gmbar saya..hah!!!!tak guna ...benci nyew,..jap2..khusuk buat keje.kolah..satgi korang igt saya khusuk layn bnda len lak...ha!!!!jgn...back to story apalagi sya n mmg jnis pnas baran skit..lpas dpt tau tuh sya mcm nk p srg jew dier..tpi nasb baik la kwn sya tahan klo x lebam juga biji mata dia..ad0ii{nak jdi gengster la plk}hahaha..huh...lpas tu sbelum masa trakhir skolah ckgu klas adal suruh tulis ic n no tlfn..saya mula2 nk tulis no tlfn ayah sya...mm..punya la kusyuk ..x pe2...dia x dpt c0ll pya n no bapak aq...klo coll pon pak aq yg balas padam muka dia...haha lega nya..tgk2..blk rumah ada org hntr msj {hye}no yg x dkenali..saya baca hah!!!!terkejut ber0k la..alahai saya tersilap tulis no tlfn la p tulis no sndiri..adoiiii...x guna bt0iii..so sya pon x blas la...huh..tgkla t bkak skolah siap dia..ada hari len kita blas plk..hahaha...dah la muka mcm berok g..ada hati kat 0rg..huh..jgn hrpla...ish....geramnya......

        hah....padam muka kna mrh ..haha..{jahatnyew aq nih}xpe2..buat yg dilarang x buat yg disuruh..hikhikhik..ajaran sesat mna plk aq pkai nih...  :P


Bonjour and Hola!




" Assalamualaikum Dan Hai :D okayh.thanks to all visiter yang sudi- sudi visit belog buruk ni yer.nama i Nadya.just call Nad pon okayh dah.i'm 15 years old.kalaw sudi follow larh. ^_^"


gossip-2 manje :D


Calendar




ℬest Song